بنام تک نوازنده ی گیتار هستی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





موسیقی پاپ!!!

«وقتی رفتی همه چی رفت»

.

.

.

«آی دختره آی بی وفا آی تو که تنهام می ذاری  تو قاب عکست جای من عکس کیو می خوای بذاری»

.

.

.

«خدا کنه که حسرت خوشی به قلبت بمونه  یه بی وفا مثل خودت ریشه هاتو بخشکونه»

.

.

.

«تو بی وفا بودی ولی اون که برات می مرد منم!»

.

.

.

«یکی باشه که هر نفس آتیش به جونت بزنه بهت خیانت بکنه زخم زبونت بزنه»

.

.

.

«همه ی آرزوهام با رفتن تو مرده»

...............................................................................................................

 

دوستای خوب خیلی وقتا من و شما فراموش می کنیم  که ّلیلی و مجنونّ   ّشیرین و فرهادّ  ّویس و رامینّ و  غزل های حضرت حافظ و سعدی زاده ی ادبیات ایران زمینه

 

فراموش می کنیم و این فراموشی منجر به این می شه که به جای

ّدر آن نفس که بمیرم در آرزوی تو باش 

                       بدان امید دهم جان که خاک کوی تو باشم ّ                              

 

باید 

«همه ی آرزوهام با رفتن تو مرده»

بشنویم

یا  به جای

ّ از عمر من آنچه هست بر جای    بستان و به عمر لیلی افزای ّ

 

«خدا کنه که حسرت خوشی به قلبت بمونه  یه بی وفا مثل خودت ریشه هاتو بخشکونه»

 

به گوش من و شما برسه!

 

این روزا موسیقی پاپ سایه ی افسردگی رو دل جوونا پهن می کنه 

 

دارن سلیقه ی موسیقی من و شما رو عوض می کنن

(به قول یه دوست عزیز!)احساس داری؟

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط افشین احمدی در 1 PM | |